Sunday, February 12, 2012

L.O.V.E =,="

Love.. cinta.. perasaan ini boleh berubah ubah.. kadangkala rasa ini timbul
dan hilang tanpa kita sedari.. ianya sesuatu yg indah namu ia juga sesuatu yg
menyedihkan , memeritkan , menyakitkan dan membunuh...
mungkin kata2 cinta yang dilemparkan itu benar2 hadir dari lubuk hati si pelempar
kata.. mungkin juga ianya cumalah kata2 kosong supaya anda tertarik kepadanya..
17 baru aku hidup.. (xcukup lagi 17)
aku penah rasa gembira.. aku pernah rasa sedih
kecewa dihati seseorang yang dilukai .. menyakitkan
aku pernah mengecewakan dan dikecewakan..
pernah mencintai dan dicintai
pernah membenci dan dibenci
tapi itu semua sudah berlalu
melihat kamu saja.. parut dihati masih berasa pedih
ku abaikan perasaan itu.. ku cuba menyembuh luka tersebut
disamping kamu bergembira ada yang berduka
disamping kamu sedih.. ada pengubatnya
carilah pengubat itu...
selagi kamu masih boleh bernafas... dugaan hidup tak pernah lekang..
cabaran sentiasa menanti anda..
kegembiraan, kesedihan, dan perasaan2 lain yg dialami cumalah sementara
bersyukurlah apa yang kamu ada skarang... sep bom bom lebih baik dari btepuk sebelah tangn..
carilah ketenangan hati..
kembalilah kejalan yang lurus..
jangan lah sesekali kamu menyakitkan hati orang lain dengan sengaja..
(di copy dan diubahsuai dari seorg kwn)
pengubahsuaian yang merapu rapu....
thx baca.. aku type ni pon dlam keadaan blur dan hati umpama ditikam..
tiada motif
xdak kena mengena dgn kamu.. (mybe)
type pon saja2.. lpaskn prasaan boring ni..
thx lagi skali sbb baca benda atas ni yg aku sniri xtau aku tulis apa.. tulis tanpa berfikir..
yg lalu dlam otak.. yg tu aku tulis

[HIBASHIRA]

No comments:

Post a Comment