Friday, August 19, 2011

ARGHHH kosa 2

1st
sakit hati... sakit sekali...
dengan dukacitanya saya maklumkan pada pakcik pakcik taman sri aman
jgn lah anda dok jaga tepi kain anak org... sedangkan anak pakcik tu lagi terok
daripada saya.. terima kasih
.....
aku cukop benci la org tua ni dok buat pala prihatin pa x tau.. jaga la anak anda tu dulu!
anak anda tu aku knai la.. anak hg trok jgak nah..
suka sngt mnambah masalah kluarga org an .. saja suka pecah belahkan fmly org..
saja bg ibubapa aku x caya kat aku.. x nak dgr aku.. x suka aku..
org tua p la tngok anak hang tu dlu... arghhhh!!!!
aku ckop anti ngn anak hg yg pndai blakon dpan mak pak tu..
sekali lagi saya berkata dgn nada lembut..
"cuba la tngok anak anda tu sndiri dulu"
aku benci hang lah .... nseb aku x tau nak cari hg kat mana.. klaw tak aku ckp dpan2..
ni just nak bg tau kat sapa2 yg baca.. nnti dah ada anak sniri ada fmly sniri.. jgn dok
galak kacaw fmly org.. mke sure fmly sniri ok dlu.. tmbah kata sal anak org lak tp anak sniri...
arghhh!
F*#K
2nd...
klaw dah bukak kedai tu buat lah leklok..
panas btol la.. aku pngey 6 kali dok bwat derk ja..
ayaq aku x smpai2 dari mula smpai aku balik ...
shito alfunso aquek quek (maki2)
nasib la aku ni pnyabar.. x bwat pa.. org lain blnja ok la.. :)
tp ayaq aku x smpai.. bkan slalu kwn tu nak blnja aku..adoi
tapa2..aku balik minum kat rumah ar~ rumah aku ada ayaq la weyh!
3rd...
awex
org lain ada pkwe mkwe rmantik ja aku tngok
seb aku ada geng gak td sdeyh2
ada awex cm xda awex
mjok kes pa? sbb aku silent fon ja.. aku msg gak kan..
aku usaha p tpup gna duit yg aku simpan ntok emgncy ja
last2 x balas tros msg.. aku ada perasaan gak kot..
baik stay single cm ni.. dah la jarang nak boleh msg sbb dok asrama
:'( tahan ja lah...
nasihat aku pada hmpa2 smua tu.. nak merajuk tu boleh
tapi jgn la smpai dua2 merajuk.. nak sngt ka hubungn retak
.....
sori la sapa yg baca ni rasa buang masa.. tp aku bg nasihat kan
sini ja la tmpat aku nak lps perasaan skrng.. bff aku xtau la nak cntct cm na la
klaw x bole la aku lps prasaan kat dya.. miss my bff :(
pada yg nak amek exam nnti.. buat leklok.. jgn pikir masalah bnyk2
stgi x leh nak jwb exam tu..
good luck..

No comments:

Post a Comment