Monday, August 22, 2011

SEDARkah? :|


erm hye..
1st, aku nak mintak maaf kat sapa yang aku penah sakitkan hati, buat dia sedih, marah dll... aku ni cuma manusia yang sering kali melakukan kesilapan.. aku ni x layak untuk bersama. cuma bole menyakitkan hati..tapi bagi yang still lg dpt jd kwn aku tu.. tima kasih la tima aku seadanya dan tak mengharap apa2 daripada aku.. aku suka org yang jujur kata x suka aku.. aku suka org tegur kesilapan aku. (baik daripada terus tawakan aku)
hope Njoy by my side..

2nd,kalaw hmpa x suka aku, cara aku, pemakaian aku,perangai aku, cara aku komunikasi, silalah bagi tau aku awal2 sebelum aku mnyakitkan mental anda... aku cuba ubah diri aku jadi lebih baik.. tapi aku tak dpt nak buat semua org puas hati..

3rd.. now, aku baru sedar yg dah ramai org makin jauhkan diri daripada aku. aku mengaku aku penah buat silap.. aku sakitkan hati hmpa kan.. tak pa.. cuma perlu tahan sat ja ngn perangai aku.. nnti kita akan berpisah.. tak esok , lusa.. tak lusa, suatu hari nanti.. now.. aku betul mintak maaf ni.. aku xmau nnti aku pergi tinggalkan hmpa dgn hati yg x tenteram.. teruskan lah hidupmu.. lps ni aku x kacaw hidup hmpa dah.. x kacaw dah!.. c, aku dok ulang bnyk kali.. sabar la ya.. aku tau aku mcm na.. dari muka , mata dan cara hmpa ckp.. aku tau hmpa tak selesa di sisi aku..

4th..
aku penah mainkan perasaan seseorg.. tapi setiap yg aku buat tu ada sbbnya aku buat mcm tu..
aku mintak maaf sngt2.. tuhan mempertemukan kita dgn org yg salah bkan lah dugaan , namun disebalik kesedihan.. terdapat nikmat dan pengajaran.. ini mengajar kita supaya lebih berhati2.
jgn mudah terjatuh.buatkan hati kita lebih tabah.. memberikan kita pengalaman berpisah kerna suatu hari nnti kita ttp akan berpisah kan..sebelum kita jmpa yg betul2 di takdirkan bersama kita, kita akan diuji dahulu an..aku penah terbaca dkt facebook org yg tak dikenali.. aku tngok kat situ ada tulis sebab mengapa kita dipertemukan dgn org yg salah (bkan dijodohkan ya tp dipertemukan).. kalaw ada sapa2 jmpa page yg ada bg tau sal ni.. bg tau aku kat facebook aku kay.. muqri hibashira.. nama fb aku.

5th.. kawan2 yg now masih lg ngn aku.. thx.. wlaupon pnah sskali salah faham tp kita ttp bersama..
budak kelas aku 4Paradot: Afifi, Shazuan Ashraf (MAMU) , Hazim Akmal , fikaka , zul, shah, ... [sikitkan :) ]
thx juga budax sri aman..kwn2 yg tiap2 hari ada bersama : wan RG,mirul SS,akmal RXZ,Man kecik,Ehsan, Afiq , Marwan , Syafiq Fix , Fizz Hafiz, Jat Ajiq, Syam ,ZuD,Hadi.Sein,Din,Mok, Faris nouvo, kak sha, syarafi, nizam..dll
thx juga pada spupu aku yg terapat skali ngn aku.. rizal (boy) n danial..
smj stud: afini, jiran fiq, Ashraf hanamura (acap),far east n kak bilah

THANKS TO MY BFF[Q] COZ ALWAYS BY MY SIDE SBLOM NI BUT NOW MY BFF NEED TO GO..MULAKAN HIDUP BARU DIA. aku slalu akan tunggu kita dpt contax balik mcm dlu..
dgn adanya bff ni dulu.. aku slalu tenang.. dpt luahkan perasaan.. ada jgak org yg slalu dgr cerita aku dulu... now cuma dkat blog ja bole aku tulis..
apa pun..FMLYsentiasa bersama dlm susah sng kita di dunia ini..hargailah mereka sementara mereka masih ada
enjoy ur life.. jgn njoy sngt.. ingt.. kita x selamanya ada di dunia ini..
saling maaf bermaafanlah kita...
aku ucap kan selamat berpuasa walau pon dah 22 hari dah, terlambat jgak la nak ucap..
n SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR DAN BATIN ^_^

No comments:

Post a Comment